Thursday, 10 May 2012

Wooop Wooop :D

Sad lige og havde en UNDERLIG smiley krig med en af mine veninder o.O


JEG VANDT :D


Men jeg så lige på en SUPER fed blog så nu står jeg lidt i et dilemma en veninde også har stået i men her der er der ikke en anden sko indblandet xD


Skal jeg købe et par Vans eller skal jeg lade være
Men hvilken farve synes i jeg skal vælge hvis jeg skal have et par?? :D


-Freja  

Wednesday, 9 May 2012

Nails! :D

Dav dav mine dejlige læsere ville lige lægge et aftenindlæg inden jeg gik i seng (Og så ville jeg også lige teste mine negle ;D )

De ser nogenlunde ud som dem her

Men sov nu godt og drøm sødt om One Direction i nat ;D
http://www.youtube.com/watch?v=_bEHipb2SNw Da jeg hørte den sang første gang begyndte jeg at tude helt vildt og jeg får stadig tåre i mine øjne når jeg høre den så prøv den lige ;D


-Freja


Sunday, 6 May 2012

Tøj og One Direction

Jepper, tøj fylder rigtig meget af mit liv lige for tiden sammen med One Direction så her er lige en blanding af dem


Men altså jeg kan ehlt klart (Hvis jeg skulle lave en blanding af det hele)
High school jakken, den blå nederdel, den stribet t-shirt og de røde vans
(Ja undskyld men jeg kan ikke lide så meget af tøjet fra Lia/Liam's sæt)

Hvad synes i??

Nårh jo, normalt reklamere jeg ikke for andre blogge men i burde virkelig tjekke http://imaginestodirectioners.blogspot.com


-Freja


Sunday, 29 April 2012

Konfirmations Søndag :D

Så er man squ næsten lige kommet hjem fra konfirmation i brændekilde, det var faktisk pææææææænt hyggeligt, og jeg fik mig nogle nye "venner", en der hedder Niklas, og hold da helt op han er liderlig o.O
Og så blev jeg også venner med den sødeste lille dreng, som hedder Noah, og han er kun 1½ år gammel, også lærte jeg ham faktisk at sige bil og hus, nuuuuuuuurh, men altså., alt i alt, var det meget hyggeligt :D
Jeg sad ved den røde cirkel lige ved siden af Annika :D

Når jo, og nu hvor jeg er begyndt at dele min blog inde på facebook, så starter jeg også med at underskrive mine blogs indlæg med mit rigtige navn. :D

Ny har jeg fået det samme spørgsmål af nogle af mine veninder, mange gange, i ret lang tid, og det lyder på: Hvornår laver du et kærligheds indlæg, og nu har jeg endelig et svar til jer, i får et meget langt og drømmende kærligheds indlæg, lige så snart min mobil virker igen :D


Må smutte nu, min mor driver mig til vanvid! =O

-Freja


Monday, 23 April 2012

Writing a letter, seriously!!!

Jep, skal skrive et brev til nogen vi kender nede på Lanzarote så jeg må vel i gang, hov, vent, glemte jeg at det skal skrives på engelsk, sig mig, hvorfor skal jeg pines så meget =O


-Awkward


Sunday, 15 April 2012

Det må i altså virkelig undskylde! =O

Ja, mange gange unskyld for at jeg ikke har fået sat et billed ind, men min mobil har altså bare være totalt forsvundet, i to dage nu =O

Men altså, jeg fik lige lavet om på mit tidligere, meget lange pandehår, det blev lige lidt korterte, også med etager i :D også fik søde søde Fie fra den fantastiske Salon Oribe hvis adresse er Absalonsgade nummer 25 her i Odense og får i lige lyst til at booke en tid så er nummeret 65683560, men hun har fået mine egne krøller frem i mit hår, og hold shæft (Bander stadig ikke ;D )
hvor jeg dog elsker at have det! =D<3

Men er lidt træt nu, og så skal jeg også lige snakke med søs, sikkert mens vi har en eller anden form for konkurrence, i mens vi drikker Mountain Dew, Yuuuuuuuuuuuuuuum =D

-Awkward =D

Friday, 13 April 2012

La la la la laaaaaaaaaaaa, WEEKEND! =D

Så blev det endelig weekend, og det trængte jeg vist også til, men nu skal jeg jo igang med mine lektier snart, hmmmmm =/
Men i morgen skal jeg faktisk klippes, og jeg lover højt og grønlangkålet, at jeg får sat et lille fint billed indtil jer, men indtil videre, må i bare nøjes med mine andre sjove og underlige billeder =D

Ved i hvad, jeg har bare taget 128 armbøjninger idag, kun fordi jeg har bandet så meget, nu ved jeg hvad i tænker, og nej, jeg  har ikke sagt 128 bandeord i dag xD

Men jeg har lavet en aftale med verdens underligste ting, hun hedder faktisk Lotte, men vi lavede en aftale, at hver gang jeg siger F ordet, eller rækker fingeren skal jeg lave armbøjninger, ti for F ordet, fem for fingeren, også to for yderligere bandeord, så det er bare hårdt ='(
Men jeg fik også nyt tøj idag, og hold shæft (Jaaa, jeg bandede ikke ;D )  jeg havde virkelig også brug for nyt tøj, men mere om det i morgen :D

-Awkward