Thursday 29 March 2012

Det må i virkelig undskylde! D:

Ja, i må virkelig undskylde at jeg ikke har skrevet så meget herinde, men jeg har haft en mindre hjerne rystelse, og haft rimelig travlt med mine lektier og skole studier, men nu er det heldigvis snart påske ferie, for jer ;P

Jepper, jeg fik nemlig ferie i dag, eftersom jeg skal over og glugge på min storebror der skal bokse DM, ja nemlig, DM, er det ikke bare fedt, også skal jeg have min skønne "søster" med mig, WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! :D

Jo, også havde jeg spring opvisning her i søndags, hold kæft hvor det bare gik godt man, vi var bare MEGA nice, og jeg tror desværre at jeg blev forelsket i Niels igen, da jeg så ham optræde med hans hold, sig mig, for den forelskelse aldrig en ende, AAAAAAAAAAAAARGH!
Men som sagt, gik det bare skide godt, så det er så ærgerligt at sæsonen er slut nu ='( og næste år, mister jeg næsten ALLE mine bedste veninder fra holdet ='/
Men nu skal jeg lige prøve at gøre mig bare en lille smule lækker, for jeg skal ud og se min "søster" ride, wiii :/


-Awkward<3


No comments:

Post a Comment