Wednesday 19 December 2012

Well, this is awkward....

Hi guys :)

Sorry I haven't been so active these past days, but so many things has happened.
Liiiiike, I got a boyfriend, then we broke up yesterday, and he's already "dating" someone else, can you say plaaaaaayer!
Then there's been homework and brother sister issues, hah, me and Rasmus always has some issues, don't we?? ;)

Anywho, The Awkward Outsider has 1 years jubile Christmas morning, and I really look forward to that! :D

Until then my beloved nom nom'ers.


-Freja xx

4 comments:

  1. Først vil jeg sige at det er MEGA syndt for dig at din eks gjorde det der!!
    Men så ville jeg oss spørge om noget:
    Men nu orker jeg ikke mere, for jeg skal
    1. have skrevet en historie inde på wattpad
    2. have læst en histori "færdig" inde på wattpad
    3. være underlig =D

    Så jeg slutter lige lidt for i dag, men hvis i er heldige, får i lige et sneak-peck på min historie, (som selvfølgelig er på engelsk :D ) og måske også et indlæg mere, hvis jeg har kræfter til det, skal nemlig også hjælpe bror mand med at pakke, for han skal squ til Paris i morgen, er det ikke bare snyd! =O

    Du har skrevet det der før i en af dine blog indlæg (elsker din blog så meget at jeg læser fra starten af!!) og jeg ville spørge om du ville give os en sneak peak? Ville bare være sååå glad!! <333

    ReplyDelete
  2. GØR DU DET ELLER HVAD?!?!?!?!??!?!??!?!?!?!?!?!??!!?!?!

    ReplyDelete