Tuesday 21 February 2012

Today i'm a dreamer!

I dag er jeg en drømmer.


Det hele startede med at jeg faldt i søvn, og drømte at vores lære var syg, også skulle vi have vikar, og ham der vikaren, var sådan lidt, sindsyg, og lige pludselig, tog han et gevær op og begyndte at skyde på os o.O
Alle nåede heldigvis ud af klassen, alle, undtagen mig, så han begyndte at skyde efter mig, og jeg kunne ikke komme ud af døren, fordi han havde låst den, så jeg måtte springe ud af vinduet, og da jeg kom ned til resten af klassen, så jeg at Jonas var blevet skudt i armen, og jeg begyndte at tude helt vildt, og så kom Laura for at trøste mig, og af en eller anden grund, kaldte hun på Anders og Sebastian fra parallel klassen, og da de så kom og så mig græde, begyndte de også at trøste mig, også faldt jeg lige pludselig ned på jorden, imens jeg lå nede på jorden, hviskede en eller anden ind i mit øre, at jeg bare skulle kramme det ud, og pludselig var jeg omfavnet af en eller anden dreng, også vågnede jeg.
Resten af dagen, har jeg siddet og dagdrømt om mit nye crush, så det har bare været en helt rolig og stille dag ;D


-Awkward

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete