Tuesday 12 June 2012

I've decided me!

Okay, as you can see, I'd make my decision, so from now on, my blog will be written in the fab language ENGLISH!!!!!!!!!!!!!! :D

But I'm reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeally busy right now, I'm revising for my french test tomorrow, and i also have to make my math homework, and my english homework :I I also have to find some info about Düsseldorf for my group, hmmmmmmmm, that's maaaaaaaaaaany thing to do, so I have to say bye now, and do the mountain of homework I've got, I think that I've got time for a blog post later, or on Thursday, now we have to see, but I have to say Byyyyyyyyyyyyyyye now :D


-Freja

8 comments:

  1. Jeg bryder mig ikke om at du skriver på engelsk. Kunne bedre li din blog på dansk. :-)

    ReplyDelete
  2. That's my decision, but, I don't hope you will stop reading it, cause i loooooooooove all my readers xx

    ReplyDelete
  3. Alle og alle.. Du har kun 10.
    Hvorfor skriver du på engelsk når du får alle de negative kommentarer omkring det?

    ReplyDelete
  4. Bare fordi jeg kun har 10 faste læsere, er det ikke ens betydende med, at der ikke er flere der læser den. Fordi, det er ikke er op til dem der skriver de grimme kommentarer, om jeg skal skifte min blog til engelsk eller ej :)

    ReplyDelete
  5. Men du blogger vel også for at få læsere og hvis du bare går imod hvad de andre siger, gider folk jo ikke at læse det.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hun går kun imod en Caro. Og jeg har set hvor mange der egenligt læser Styles' blog, og der er rimlig mange, som ikke er faste læsere.

      Delete
    2. Nemlig, det er et utal af mennesker der læser min blog hver dag! :D
      Min teori er, at de enten er for dovne, til at trykke på min faste læser knap, eller, at de er for dovne :D

      Delete
  6. Nej Caroline, jeg blogger ikke for at få læsere.

    Der er da alligevel en del der læser min blog. Desuden, går jeg ikke imod mine læsere, men imod en der giver mig utrolig grim privat kritik. :)

    ReplyDelete