Tuesday 5 June 2012

Summer nights

Summer nights

Nu har jeg lige siddet og nørklet med et lille "design" inde på Polyvore, og det endte så med et friskt og enkelt lille feminint sommer look, jeg er selv lidt stolt over, at det endelig blev til noget, fordi de fleste af Polyvore's skabeloner irritere mig grænseløst meget, mest fordi der næsten altid skal være en model på dem, og eftersom jeg er meget usikker på min egen krop, så har jeg ikke rigtig lyst til at side og lave et helt vildt fedt look, også når det næsten er færdigt, skal jeg sidde og klikke igennem et utal af billeder, af nogen super smukke og utrolig slanke piger, for det er der jeg begynder at få det dårligt med mig selv, men nu vil jeg have det til at stoppe, så nu begynder jeg snart på en diæt, en der inkludere hård motion, mindre fedt i maden, og mindre mad, holder den kur ikke, kommer jeg til at gå meget drastisk til værk for at opnå mit mål, for lige så snart jeg har sat mig et mål, giver jeg ikke op! 
Håber i alle har nydt jeres lille "ferie", og er klar med lektierne til i morgen ;D

-Freja



No comments:

Post a Comment