Monday 4 June 2012

A Scrapbook for One Direction! :D

Jepper, som overskriften nok afsløre, er jeg i gang med at lave en scrapbog, men til hvem, jo det er da et glimmerende spørgsmål, den er da til ingen ringere end, Harry Styles, Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik og sidst, men dog ældst, og ihvertfald en af de mest umodne, Louis Tomlinson!<3

Det er faktisk rimelig hårdt, så jeg håber sådan på, at de bliver glade for resultatet, efter alt det knokleri!

Nå, men jeg sad inde på twitter i går, til laaaaaaaaangt ud på natten/morgenen, (4:24 am)
da jeg så at Liam skrev derinde, og det han skrev, altså det sårede mig ikke direkte, men det gjorde ondt i hjertet at se, at han skal skrive på den måde, for at få lidt "opbakning" omkring alt her hater halløj, der har været med Danielle. (hun er hans, super smukke, utrolig talentfulde og meget heldige pige kæreste)
Hvis i gerne vil have skrevet en kommentar i scrapbogen, så skal i bare skrive hvad jeg skal skrive fra jer, og jeres twitter navn, nede i kommentarerne! :D (altså hvis i har en og i håbefuldt gerne vil følges af ham! :D )

Men jeg må altså komme i omdrejninger, og blive færdig med den, skal nok sætte nogle billeder ind af den når den er helt færdig og ankommet! :D

Men indtil da, må i altså bare nøjes med en af billederne ;D


-Freja

4 comments:

  1. Det der er bare lidt for nørdet! Det er faktisk ret uhyggeligt!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Jeg tolerer meget herinde på min blog under kommentarer også videre, men det der er ikke i orden, og hvad så hvis jeg går op i de drenge, som lyser min hverdag op, dem der gør mig glad, og som jeg ved at selvom jeg aldrig har mødt dem elsker de mig alligevel. Til din anden lille kommentar, det er på ingen måde uhyggeligt, det kaldes at bringe minder tilbage.

    ReplyDelete
  3. Hvem du lige er (anonym person.)
    Du ved ikke hvor meget de drenge hjælper os. De hjælper os igennem dårlige tider, og jeg (og sikkert også Freja) bliver altid lidt mere glad når jeg hører deres musik, eller ser et interview med dem. Så næste gang, lad være med at sige sådan noget, før du ved hvor meget de betyder for os, og hvor meget de hjælper os.

    ReplyDelete
  4. Lige præcis Lotte, hvis jeg er nede, søger jeg ud på taget, sammen med en One Direction sang. De drenge betyder alt, og selvom vi aldrig har mødt dem, ved vi at de elsker os. (Vi håber selvfølgelig på noget andet elskeri, men det kommer vi ikke længere ind på nu ;) )
    Men sagen er, at de betyder alt for os, og hvis du ikke kan klare, at jeg blogger om dem på den måde, (må gud straffe mig for mit nu væmmelig brug af ord) skride fra min blog, og så er jeg ligeglad med, om du er fast læser, eller ej!

    ReplyDelete