Sunday 3 June 2012

Kommentarerne er okay, men jeg vil ikke miste jer!

Hej allesammen, jeg har set nogle af jeres kommentarer fra mit sidste indlæg, jeg respektere, at ikke synes det er nogen god idé at køre bloggen over på engelsk, men det jo er flertallet der bestemmer, så indtil videre, ser det ud som om, at den bliver engelsk den tiende, jeg håber selvfølgelig, at alle der læser min nuværende danske blog, også vil følge mig, over på den engelske, for husk nu, den eneste forskel fra min blog lige nu, er jo kun et sprog, jeg vil virkelig ikke miste nogen af mine fantastiske og smukke læsere, eftersom det er jer der motivere mig til at skrive herinde, og dele min dag med jer, uden jer ville der jo ikke være nogen blog, så hvis i virkelig elsker mig og min blog, regner jeg med at i forbliver læsere, hvis det skulle vise sig at den bliver til en engelsk blog! :D


Mange knus og dejlige tanker
-Freja<3



2 comments:

  1. Du kan jo bare skrive på både dansk og engelsk? ;-)

    ReplyDelete
  2. Det kunne jeg selvfølgelig, men tror bare det ville være lidt forvirrende, og, HEY, har du fået skrevet inde på din blog?! ;-)

    ReplyDelete