Thursday 31 May 2012

Engelsk er fantastisk!

England, Ireland, Wales osv. hvem elsker ikke dem! :D


Men til ære for nogle af mine Engelske læsere vil jeg lave en lille smags prøve på hvad det måske bliver efter d. tiende Juni! :D






Okay guys, I know that I already have made a blog posts about Eleanor's style, but that girl is a really big inspiration for me, (and i've already ordred some clothes similar to hers) (i've maybe link it later for you guys) but not know, cause i really need to go. My danish teacher is really insane, he say that i have to make about twenty page's in one of my books! ='O And i think my brother is schizophrenic, or he just like fire, i can't really decide me, but, think i'm going to join hell, and do my homework ='/




-Freja



4 comments:

  1. Er du sikker på du har nogen engelske læser?

    ReplyDelete
  2. Hej Awkward.. Jeg ved nu ikke hvad dit navn er, så det er det jeg kalder dig..

    Jeg kan bedre lide din blog på dansk. Undskyld jeg siger det, men det er min mening.

    ReplyDelete
  3. Syntes ikke du skal skrive på engelsk. Det er bare dumt.

    ReplyDelete
  4. Hej 6:22, jeg er skam helt sikker, eftersom jeg kan se det inde under min status :)

    Heh 6:40, det er helt i orden det er derfor jeg spørger jer,fordi jeg vil høre JERES mening :)

    Hej 4:36, bare i orden, nu må vi jo se hvad der sker ikke ;D

    Knus Freja

    ReplyDelete