Sunday 27 May 2012

I belive i can fly, og dog alligevel er jeg ikke så seeeeeeej

Jepper, det er nok mere, i thought i could fly, for jeg havde sådan glædet mig til at komme hjem fra sommerhus, og så bare være alen hjemme, (INGEN internet) fordi de gamle skulle jo der op igen, så man havde ligesom regnet med at kunne være her hjemme, bestille en pizza og en cola, og så bare side og se film indtil man faldt i søvn, men nææææ nej, for det er jeg åbenbart ikke gammel nok til endnu, og sådan noget må jeg først når jeg bliver femten, hmm, gammeldags forældre >=/ Og når man så bliver sur over det, prøver far så lige at spille cool, og siger "Rolig nu, tag en chill-pille", og så sidder man bare der og tænker, NEJ far, du er IKKE sej, men ihvertfald, fik jeg ikke lov, så nu skal jeg bruge min pinse over ved mine bedste forældre -.-

Fed pinse ferie! -.-
Hvad er der sket i jeres pinse indtil videre?? :D

-Freja

No comments:

Post a Comment