Sunday 15 April 2012

Det må i altså virkelig undskylde! =O

Ja, mange gange unskyld for at jeg ikke har fået sat et billed ind, men min mobil har altså bare være totalt forsvundet, i to dage nu =O

Men altså, jeg fik lige lavet om på mit tidligere, meget lange pandehår, det blev lige lidt korterte, også med etager i :D også fik søde søde Fie fra den fantastiske Salon Oribe hvis adresse er Absalonsgade nummer 25 her i Odense og får i lige lyst til at booke en tid så er nummeret 65683560, men hun har fået mine egne krøller frem i mit hår, og hold shæft (Bander stadig ikke ;D )
hvor jeg dog elsker at have det! =D<3

Men er lidt træt nu, og så skal jeg også lige snakke med søs, sikkert mens vi har en eller anden form for konkurrence, i mens vi drikker Mountain Dew, Yuuuuuuuuuuuuuuum =D

-Awkward =D

No comments:

Post a Comment