Friday 13 April 2012

La la la la laaaaaaaaaaaa, WEEKEND! =D

Så blev det endelig weekend, og det trængte jeg vist også til, men nu skal jeg jo igang med mine lektier snart, hmmmmm =/
Men i morgen skal jeg faktisk klippes, og jeg lover højt og grønlangkålet, at jeg får sat et lille fint billed indtil jer, men indtil videre, må i bare nøjes med mine andre sjove og underlige billeder =D

Ved i hvad, jeg har bare taget 128 armbøjninger idag, kun fordi jeg har bandet så meget, nu ved jeg hvad i tænker, og nej, jeg  har ikke sagt 128 bandeord i dag xD

Men jeg har lavet en aftale med verdens underligste ting, hun hedder faktisk Lotte, men vi lavede en aftale, at hver gang jeg siger F ordet, eller rækker fingeren skal jeg lave armbøjninger, ti for F ordet, fem for fingeren, også to for yderligere bandeord, så det er bare hårdt ='(
Men jeg fik også nyt tøj idag, og hold shæft (Jaaa, jeg bandede ikke ;D )  jeg havde virkelig også brug for nyt tøj, men mere om det i morgen :D

-Awkward

No comments:

Post a Comment