Sunday 29 April 2012

Konfirmations Søndag :D

Så er man squ næsten lige kommet hjem fra konfirmation i brændekilde, det var faktisk pææææææænt hyggeligt, og jeg fik mig nogle nye "venner", en der hedder Niklas, og hold da helt op han er liderlig o.O
Og så blev jeg også venner med den sødeste lille dreng, som hedder Noah, og han er kun 1½ år gammel, også lærte jeg ham faktisk at sige bil og hus, nuuuuuuuurh, men altså., alt i alt, var det meget hyggeligt :D
Jeg sad ved den røde cirkel lige ved siden af Annika :D

Når jo, og nu hvor jeg er begyndt at dele min blog inde på facebook, så starter jeg også med at underskrive mine blogs indlæg med mit rigtige navn. :D

Ny har jeg fået det samme spørgsmål af nogle af mine veninder, mange gange, i ret lang tid, og det lyder på: Hvornår laver du et kærligheds indlæg, og nu har jeg endelig et svar til jer, i får et meget langt og drømmende kærligheds indlæg, lige så snart min mobil virker igen :D


Må smutte nu, min mor driver mig til vanvid! =O

-Freja


No comments:

Post a Comment