Tuesday 29 May 2012

E.C style! :D

Jepsen, jeg tror ikke jeg er den eneste der kan gå og mågge over At Eleanor Calders Stil er så fed også videre så for jer der bare ikke kan stå for hendes fantastiske outfit's (Lige som mig ;D ) har jeg fundet noget der minder rimelig meget om :D            



Hendes smukke smukke bluse (eller noget ligende)
En der ligner lidt mere :)
De er nok en lille smule mere kreative men whatever ;D
Altså de her er også meget fede, minder dog ikke helt om dem hun har på, meeen, whatever ;D
De her ligner lidt mere, selvom jeg synes hendes har en anelse lilla i sig :)
En sød lille halskæde giver look'et noget feminint ;D
Nogle armbånd til at pifte look'et endnu mere op :)
Tasken gør også en kæmpe forskel ;D
Og intet siger mere sommer end et pat lækre solbriller! :D
Og selvfølgelig lige et par sneakers der giver lidt farve ;D


Nu er du klar til at styre sommeren i dit ejet Eleanor Calder inspireret look! :D


Vi ses næste gang ;D




-Freja  

No comments:

Post a Comment